خانه مد

خانه مد

مدل لباس،مدل کیف و کفش،مدل جواهرات و.....
خانه مد

خانه مد

مدل لباس،مدل کیف و کفش،مدل جواهرات و.....

اس ام اس تبریک تولد

http://s2.picofile.com/file/7964634836/imagesalbum_blogsky_com_3_.gif



خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد

تولدت مبارک



برای دیدن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید 

 


Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday



امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت
انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته ی من تولدت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




گل غنچه کرد و غنچه شکفت
و خداوند در بهترین روز تاریخ زیباترین هدیه اش را به ما داد

میلادت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی
پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولدت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

تولدت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست
آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




امشب تولد توست
و باز من کنارت نیستم
امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم

تولدت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست
جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است


سالروز تولدت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




امروز روز توست و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست


تولدت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




سال پیش خدا یه فرشته ای رو افرید تا این دل من تنها نمونه
پس فرشته ی من تولدتت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




با یه حس بی قرار کوچک/با یه بغل گلای یاس و میخک/فقط میخوام بگم … جونم تولدت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت

تولدت مبارک




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا


تولدت مبارک عزیزم




Happy Birthday  Happy Birthday  Happy Birthday




دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . .

تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.