خانه مد

خانه مد

مدل لباس،مدل کیف و کفش،مدل جواهرات و.....
خانه مد

خانه مد

مدل لباس،مدل کیف و کفش،مدل جواهرات و.....

اس ام اس آرزو

http://s5.picofile.com/file/8124212434/iranmode_blogsky_com.jpg




آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو

آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو




برای دیدن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید 

 


   * * * * * * * * * *



آرزو دارم
دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار
زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار




   * * * * * * * * * *



به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد / به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز




   * * * * * * * * * *




آرزو میکنم

خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار

باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار

 


   * * * * * * * * * *



آرزو دارم

روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک
جسم و روحت پاک پاک
 



   * * * * * * * * * *



 من برایت آرزو میکنم  عاشق شوى، و اگر هستى، کسى هم به تو عشق بورزد، و اگر اینگونه نیست، تنهاییت کوتاه باشد، و پس از تنهاییت، نفرت از کسى نیابى



 

   * * * * * * * * * *



آرزو میکم
روزهایت هر یکی بهتر ز قبل، خوش بود بر کام تو این روزگار
همچو شمعی باشی و همراه گل، من بگردم دور تو پروانه وار




   * * * * * * * * * *



آرزویم این است:
نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت میخواهد...




   * * * * * * * * * *



مشکلات به سبکی هوا / عشق به عمق اقیانوس
دوستی به محکمی الماس / موفقیت به درخشانی طلا
اینها آرزوهای من برای توست . . .




   * * * * * * * * * *



آرزویی بکن ...
گوشهای خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه
آرزویی بکن...
شاید کوچکترین معجزه اش باشد آرزوی تو.....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.