خانه مد

خانه مد

مدل لباس،مدل کیف و کفش،مدل جواهرات و.....
خانه مد

خانه مد

مدل لباس،مدل کیف و کفش،مدل جواهرات و.....

اس ام اس عاشقانه

http://s5.picofile.com/file/8107837176/www_imagesalbum_ir_13_.jpg



گفت : دوستت دارم

هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد
گفتم : خوب گشتی ؟
گفت : آره
گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی . . .



برای دیدن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید 


LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



نقاش نیستم ! اما تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم!



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



عمیق ترین درد زندگی دل بستن به کسی است، که بدانی به تو تعلق ندارد



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



باران بهانه ای بود که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی....کاش نه کوچه انتهایی داشت و نه باران بند میامد


          

 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE                                



اگه دیدی کویرم / بیایی جون میگیرم / اگه دیدی بهارم / تو قلبم تو رو دارم



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



چه بد عادت شده اند لبهایم…

همین که تو را می بینند ،
نجوای مرا ببوس سر می دهند!!!



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



آنقدر تنهایم ک حتی کسی نیست چهارپایه را از زیر چوبه ی دارم بکشد!!!



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



نه...نه!
گریه نمی کنم!!!
یک چیزی رفته توی
چشمم!
به گمانم…
یک خاطره است!



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



باید خریدارم شوی ، تا من خریدارت شوم

با جان و دل یارم شوی ، تا عاشق زارت شوم



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



نامت را بر دستانم می نویسم تا در وقت دعا، همیشه اولین آرزویم سعادت تو باشد..



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما

از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE


حضور آرامت در کنارم نیست، ولی یادت مهمان همیشگی قلبم است



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد

تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم . . .



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



مهم نیست

دور باشی
یا که نزدیک
از روبه رو بیایی
یا که روی بگردانی از من
ماه را از هر طرف که ببینی ماه است  . . .



 LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE



درون قلب من نام تو پیداست ، زبانت چون گلى خوشرنگ و زیباست ، مشو غمگین اگر از هم جداییم ،که بی مهرى همیشه کار دنیاست


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.